Crucifies my enemies....

segunda-feira, janeiro 17, 2005

Contribuição do Solf

Mesmo apropriada para um dia como hoje.

Tool - Sober

There's a shadow just behind me,
shrouding every breath I take,
making every promise empty,
pointing every finger at me.
Waiting like a stalking butler
who upon the finger rests.
Murder now the path called "must we"
just before the son has come.
Jesus, won't you fucking whistle
something but the past and done?

Why can't we not be sober?
I just want to start this over.
Why can't we drink forever.
I just want to start things over.

I am just a worthless liar.
I am just an imbecile.
I will only complicate you.
Trust in me and fall as well.
I will find a center in you.
I will chew it up and leave,
I will work to elevate you
just enough to bring you down.

Trust me.

Mother Mary won't you whisper
something but what's past and done.

Trust me.

I want what I want.





11 comentários:

Anónimo disse...

Nao eras tu que não gostavas de Tool?

LB

Luke disse...

E continuo com a mesma opinião, é pêlo a mais para meu gosto...

Anónimo disse...

Pêlo????

LB

Luke disse...

Como já informei, por outro meio, os telediscos destes gajos metem sempre gajos com pelos a crescer....

Luke disse...

Neste caso, perderiam a devoção dos seus fãs, parece que aquilo do pêlo é imagem de marca....

Anónimo disse...

Pensava que tu gostavas de pelo na Hora...

LB

Luke disse...

Mais pelo no Hora...

Anónimo disse...

yup, era o que eu queria dizer... my mistake...

LB

Eva Gonçalves, PhD Sociology disse...

Eu acho que para todos ficarem esclarecidos uma certa fotografia devia ser publicada a aqui ... para todos ficarem certificados de qual Hora se fala.

Luke disse...

Alguém me arranja uma lata de Raid?

Eva Gonçalves, PhD Sociology disse...

O spray não chega daí até aqui!